Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bijrijder gezocht omg. Zoetermeer

  • Henk Spaan

    Ik zoek een (beginnend) menner die 1 of 2 keer per week met mij mee kan als bijrijder op mijn menwagen. Het gaat om de donderdagmiddag en de zaterdagochtend. De bijrijder zal dan ook veel zelf kunnen rijden, en ik kan de kunst van het rijden overdragen. Ik woon in Zoetermeer en mijn paard staat op stal in Stompwijk, de bijrijder moet bij voorkeur in deze buurt wonen.

    Ook bij de samengestelde menwedstrijden kan de bijrijder als groom mee en incidenteel tijdens een dressuurproef of vaardigheidsproef op de wagen meerijden. Voor de marathons tijdens deze wedstrijden heb ik al een vaste groom.

    Heb je belangstelling laat het mij via een berichtje even weten, dan kunnen wij iets afspreken.

  • Trudy

    Gevraagd per 1 jan 2007 een bijrijder voor mijn paard .Graag iemand voor de zondag .Boven de 25 jaar en met een goede basis van het rijden .Paard is 160 schofthoogte en is Z-startgerechtigd .Staat op een privelokatie in Leidschendam -grens Zoetermeer .Goede buitenrijbaan met een all-weather bodem .Paard staat in vol pension .Ik vraag 50 euro pm .Interesse?Mail dan Gr Trudy